AVM Sakini

Fiziksel ve dijital deneyim uzaylarıyla, hedef kitleyi doğrudan yakalayabilen Digiso’ya ilham olan internet dizimiz…

Proje Hakkında

Markalara özel internet dizileri ürettiğimiz dört bileşenli projemiz Digiso’nun ilk örneği olan AVM Sakini ile, video içeriğin öneminin giderek arttığı ve geleneksel reklamcılığın boyut değiştirdiği günlerde, yepyeni bir pazarlama iletişimi kanalı oluşturmuş olduk. Tüketicinin, varlığını hem dijitalde hem fizikselde inşa ettiği yeni çağda, pazarlama stratejisini çok kanallı sürdürmek isteyen, Ankara’nın seçkin alışveriş merkezlerinden Taurus AVM, hedef kitlesiyle kalıcı bir bağ kurmak ve tüketiciyi hikâyenin baş kahramanı yapmak amacıyla, ürünümüzü tercih etti.

Projenin Öyküsü

AVM Sakini ismini verdiğimiz ve 28 bölüm sürdürdüğümüz dizimiz, fiziksel ve dijital deneyim uzaylarını içeren bütünleşik bir strateji üzerine kuruldu ve perakende pazarlamasına yeni bir soluk getirdi.

  • Kitle Analizi
  • Hikâye ve Karakter Yaratımı
  • Görsel ve İşitsel Konsept Tasarımı
  • Prodüksiyon
  • Post-prodüksiyon
  • Mikro Site
  • Topluluk yönetimi
  • Etkin sosyal medya kullanımı

Marka talebiyle ve denenmemişi deneme hevesiyle yola çıkan yaratıcı ekibimiz AVM Sakini projesi kapsamında, markanın bağ kurmak istediği hedef kitleyi öğrendi; marka değerlerine uygun bir hikâye yazdı; görsel ve işitsel konseptini tasarladı ve hikâyeyi anlatırken, asla alışveriş vurgusu yapmadan, AVM’nin her bir köşesini izleyiciye ezberletmeyi başardı.

Projenin Çıktıları

Fiziksel deneyim uzaylarıyla AVM içine taşınan proje, markaya gözle görülür oranlarda ziyaretçi artışı sağladı. Çekimlerin gerçekleştiği Pazartesi ve Salı günleri, AVM’nin potansiyel çekim gücünü fazlasıyla arttırdı ve elbette bu da AVM cirosuna yansıdı. AVM Sakini projesinin fiziksel alanında düzenlenen konser ve imza günü gibi etkinliklerle Taurus AVM, ilk gençlik çağlarını yaşayan ziyaretçiler için unutulmaz bir mekâna dönüştü.

Çok boyutlu projenin dijital çıktıları da göz kamaştırıcıydı. AVM Sakini, web sitesinde organik trafik artışı, sosyal medya hesaplarında organik beğeni ve takipçi artışı gibi faydalarının yanında; çok düşük reklam bütçeleriyle kayda değer organik izlenme sayılarına ulaştı ve sadık takipçiler getirdi.

Projede Görev Alan Departmanlar

Yenilikçi ve çok kanallı bir projenin ortaya çıkabilmesi için, yaratıcı içerik ekibinden web yazılıma, video prodüksiyondan animasyona, grafik tasarımdan sosyal medya birimine kadar; Siu’nun tüm departmanları, AVM Sakini projesinde canla başla görev aldı.

Animasyon

Sosyal Medya

Video Prodüksiyon

Grafik Tasarım

Yazılım

Şimdi?

Yirmi sekiz bölümün sonunda final yapan AVM Sakini, gelecek projelerin prototipi olarak varlığını sürdürüyor ve hâlâ etkileşim almaya devam ediyor.

Dizinin bölümlerine ve sosyal medya hesaplarına erişmek için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz!

 

Prodüksiyon...

Shopping Cart